Sason'a iki müjde birden…

Sason'a iki müjde birden…

AK Parti Batman Milletvekili Ferhat Nasıroğlu, Sason'da bayramlaşma programına katıldı. Sason Meydanı’nda vatandaşla bayramlaşan Nasıroğlu, ilçeye yönelik önemli müjdeler verdi.

SASON DOĞALGAZA KAVUŞUYOR

Sason’un doğalgaza kavuşacağını belirten Nasıroğlu “Doğalgaz için defalarca girişimlerde bulunduk. Şirket yetkilileriyle, yönetim kurullarıyla görüştük ve sonunda sözleşmeyi imzaladık. Yakında Sason doğalgaza kavuşacak. Doğalgazın ilçeye ulaşmasıyla birlikte, vatandaşların yaşam standartları önemli ölçüde iyileşecek” dedi.

SASON YOLU İÇİN ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR

Sason- Muş yolunun yapımı için yoğun çaba sarf ettiklerini belirten Nasıroğlu, Ulaştırma Bakanlığı nezdinde çalışma yürüttüklerini hatırlatarak “Ulaştırma Bakanımızı kısa sürede iki kez Batman’a getirdik. Genel müdürleriyle birlikte projeyi yakından takip ediyoruz. Sason yolu sadece Sasonlular için değil, aynı zamanda Türkiye’nin kuzey-güney bağlantısı için de büyük önem taşıyor. Nisan ayı içerisinde ihale sonuçlanacak ve mühendislik çalışmalarına başlanacak" dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ