Gap Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından finanse edilen proje ile birlikte Sason'da kadınlar, çilek lokumu üretimi, paketlemesi ve satışı yapacak.
İLÇEYE KATMA DEĞER SAĞLANACAK
Kaymakam Furkan Başar “Projenin olgunlaşması ve yürütülmesinde, her daim ilçemizin ve üreten kadınların yanında olan Valimiz Ekrem Canalp'e şükranlarımızı sunarız. Bu proje ile istihdama katkı sağlanarak Kadınların iş hayatında olması, sason çileği markasının hammadde aşamasından mamül ve yarı mamül ürün yapılarak katma değer sağlanması amaçlanmıştır” dedi.