ATIKLAR POTAYA

Batman Belediyesi, kentin işlek noktalarına Geri Dönüşüm Potaları yerleştirmeye başladı.

GÜNDEM - 6 yıl önce

Belediye, kâğıt, plastik ve cam atıkları toplama yetkisi olan DEMPLAS geri atık ve dönüşüm şirketiyle anlaşarak, doğada uzun süre kaybolmayan pet şişelerin geri dönüşüme kazandırılması için harekete geçti. Atatürk Parkı, Batman Park, Gülistan Caddesi ve Belediye yanında bulunan park civarına Geri Dönüşüm Potalarının montajı gerçekleştirildi. Basketbol potası şeklinde tasarlanan ve içerisine vatandaşların pet veya cam şişelerini atabileceği Geri Dönüşüm Potaları, ihtiyaç halinde insan yoğunluğunun olduğu bölgelere de monte edilebilecek.

 

Haftanın Öne Çıkanları

BATMAN, KADIN ZABITALARLA GÜZELLEŞİYOR

2020-06-02 21:57 - GÜNDEM

ATIKLAR POTAYA

2020-06-07 16:38 - GÜNDEM

ILISU BARAJI’NIN İSMİ BELLİ OLDU

2020-06-05 18:47 - GÜNDEM

MEB okul öncesi özel eğitim kurumlarında uygulanacak kuralları belirledi

2020-06-01 01:03 - EĞİTİM

AŞBAZ TEDBİRLİ

2020-06-02 15:42 - GÜNDEM

BAKAN KOCA UYARDI!

2020-06-04 00:06 - SAĞLIK

'Aşırı kolonya ve dezenfektan kullanmayın' uyarısı

2020-06-03 13:52 - SAĞLIK

TEMİZ YARINLAR İÇİN ÇÖP TOPLUYORUZ

2020-06-04 20:36 - GÜNDEM

“KESİLEN CEZALAR İPTAL EDİLMELİ”

2020-06-04 19:52 - GÜNDEM

GAZETEMİZ 7 YAŞINDA

2020-06-01 20:34 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman’ına mobilyacıları tek merkezde toplanacak

09:53 - GÜNDEM

Batman’da Girişimcilik Akademisi açılıyor

16:00 - GÜNDEM

Batman’da 1.2 ton atık piln toplandı

15:23 - GÜNDEM

Batman, örnek oluyor

15:18 - GÜNDEM

Batman’da binlerce vatandaş ücretsiz taşındı

15:10 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman’ına mobilyacıları tek merkezde toplanacak

09:53 - GÜNDEM

Bahçe alev aldı

09:47 - ASAYİŞ

Batman'da 34 yıl önce katledilen 10 kişi anıldı

09:38 - YAŞAM

Batman’da 4 kişi vefat etti

09:06 - YAŞAM

Gözler 28 Haziran mitinginde

01:14 - SİYASET