Batman Belediyesinin şampiyonu Güvenlik-1

Batman Belediyesi tarafından kurum içi dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, final karşılaşmalarıyla tamamlandı. Şampiyonluk kupasını Güvenlik-1 Takımı kazandı.

SPOR - 2 saat önce

FİNALDE BÜYÜK HEYECAN

Batman Belediyesi’nin farklı birimlerinde görev yapan personelin katılımıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, bir ay süren karşılaşmaların ardından sona erdi. Final karşılaşmasında Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 Takımları karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Güvenlik-1 Takımı şampiyonluğa ulaştı. Turnuvayı Güvenlik-2 ikinci sırada tamamlarken, Fen İşleri Müdürlüğü Takımı üçüncülük elde etti.
Haftanın Öne Çıkanları

Batmanlı Kuyumcudan altın uyarısı

2026-06-18 16:01 - EKONOMİ

Batmanlı Siyasetçiden Demirtaş çıkışı: “Özür diliyorum”

2026-06-20 13:29 - SİYASET

Batman'da 6 yeni okul için adım atıldı

2026-06-20 13:06 - EĞİTİM

BATMAN’DA KRİTİK UYARI! O CADDE TRAFİĞE KAPANACAK

2026-06-23 19:02 - GÜNDEM

Batman’da silahlı saldırı

2026-06-24 10:56 - ASAYİŞ

Türkan, ILO’nun çalıştayında grup sözcülüğü yaptı

2026-06-19 15:52 - GÜNDEM

Genç kıza motor çarptı

2026-06-19 14:49 - GÜNDEM

Batman’da hayat duracak

2026-06-19 12:36 - GÜNDEM

Batman’da zemin kat yangını

2026-06-21 08:18 - GÜNDEM

Celal Gümüş, yeni eseriyle şov yaptı

2026-06-20 00:00 - YAŞAM

İlgili Haberler

Batman’ın Asenaları namağlup şampiyon

13:24 - SPOR

Batman Belediyesi’nde final maçı…

09:15 - SPOR

Metehan Mert Batman Petrolspor’da

11:30 - SPOR

Batman Petrolspor Pedrinho'yu transfer etti

18:40 - SPOR

Batmanlı İsmail, güllede şampiyon…

11:21 - SPOR

Günün Manşetleri

İki bulvarda kaldırımlar yenileniyor

15:00 - GÜNDEM

Batman’ın çevre yolları yeşilleniyor

14:31 - GÜNDEM

BATSO Meclis Başkanı’ndan adaylık mesajı

14:25 - GÜNDEM

Suda mahsur kaldılar

13:45 - ASAYİŞ

Batman Belediyesinin şampiyonu Güvenlik-1

13:35 - SPOR