BELEDİYE, ALACAKLARINI TOPLUYOR

Batman Belediyesi, alacaklarını tahsil edebilmek amacıyla işyerlerine ödeme emri gönderiyor.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Batman Belediyesi, levha ve tabela vergisini ödemeyen kullanıcılara ödeme emri gönderiyor. Tabela ve vergi vergilerini ödememiş olan işye4ri sahiplerinin adreslerine ödeme emri hazırlandı. Batman Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü’nce hazırlanan ödeme emirleri, vergi borçlularının adreslerine posta yolu ile ulaştırılıyor. Işıklı ve ışıklı ilan ve levhaların ödeme emirlerinde, borçlunun bilgileri ve borç miktarı yer alıyor. 
Haftanın Öne Çıkanları

ÖZDEMİR, HASTA DOSTLARINI YALNIZ BIRAKMIYOR

2019-10-21 17:22 - GÜNDEM

BELEDİYE GÜVENLİĞİNE İLETİŞİM EĞİTİMİ

2019-10-17 20:50 - GÜNDEM

VALİ’DEN HASTANE ZİYARETİ

2019-10-15 20:38 - GÜNDEM

NUMARATAJ YOĞUNLUĞU

2019-10-15 20:43 - GÜNDEM

BATSO PETROLSPOR’A SAHİP ÇIKTI

2019-10-18 15:48 - SPOR

İLUH DERESİ, 9 GÜNDE TEMİZLENDİ

2019-10-18 19:41 - GÜNDEM

MİLLET BAHÇESİ 29 EKİM’DE AÇILIYOR

2019-10-16 19:15 - GÜNDEM

ALKIŞLAR VALİ HULUSİ ŞAHİN’E

2019-10-20 20:38 - GÜNDEM

BELEDİYE, ALACAKLARINI TOPLUYOR

2019-10-22 19:50 - GÜNDEM

REKTÖR, İÇİŞLERİ BAKANIYLA GÖRÜŞTÜ

2019-10-17 20:55 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK