BELEDİYE İŞÇİSİNE İKRAMİYE…

Batman Belediyesi, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile ödenmesine karar verilen 2019 yılı 1.dilim işçi ikramiyesi ödemelerini gerçekleştirdi.

GÜNDEM - 7 yıl önce

Yasal mevzuat çerçevesinde ödenmesi gereken 2019 yılı 1.dilim işçi ikramiyesi ödemelerine Belediye Başkanlık Makamı ve Mali Hizmetler Müdürlüğü hassasiyet gösterdi. Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy,  belediye personelinin son ikramiye ödemesi olan 426 bin 988 TL hesaplarına yatırıldığını ifade ederken kurumdan hiçbir personelin alacağının olmamasını emeğe verilen saygının bir ifadesi olduğunu belirtti.
Haftanın Öne Çıkanları

HAYAT MİSAFİRİYİZ

2019-02-08 16:41 - HALKIN SESİ

YENİ KARARLAR ALINDI

2019-02-07 16:53 - SASON

TEKİN İNCİ’DEN TARAFTARA ÇAĞRI

2019-02-05 16:59 - SPOR

HOBY DÖNER SALONU SOYULDU

2019-02-07 16:05 - GÜNDEM

BELEDİYE İŞÇİSİNE İKRAMİYE…

2019-02-11 17:07 - GÜNDEM

FANTASTİK YAZAR, KİTAPLARINI İMZALADI

2019-02-07 16:58 - GÜNDEM

240 İŞ KUR PERSONELİNE SEMİNER

2019-02-08 15:39 - SASON

FISTIK SEFERBERLİĞİ…

2019-02-07 17:00 - GÜNDEM

GÜNEŞTEKİN, GENÇLERLE GÖRÜŞTÜ

2019-02-10 17:23 - GÜNDEM

CHP BAŞKAN ADAYI, PROJELERİNİ AÇIKLADI

2019-02-06 17:56 - SİYASET

İlgili Haberler

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da STM’de acil durum eğitimi verildi

14:27 - GÜNDEM

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM

Batman Havalimanı’nda büyük dönüşüm

13:51 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman’da 30 yıllık ağaçlar kesildi

16:00 - GÜNDEM

BA-MED, farkındalık yürüyüşü yaptı

15:45 - GÜNDEM

Batman’da yol seferberliği sürüyor

14:01 - GÜNDEM

Batman Havalimanı’nda büyük dönüşüm

13:51 - GÜNDEM

Temizlik personeli sıcağa rağmen iş başında!

13:48 - YAŞAM