DEFORME YOLLARA BAKIM

Batman Belediyesi, yeni açılan yolları ulaşıma kazandırırken, deforme olan yolların da yenilenmesine yönelik çalışmalarını sürdürüyor.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Yaşar Kemal Kent Ormanı’nın ulaşım ve bağlantı yollarının araç ve yaya trafiğine açılması için çalışma yürüten Belediye Fen İşleri Müdürlüğü Ekipleri, Korik ve Petrolkent Mahallelerinde de yol açma ve PMT serim çalışmalarına ağırlık verdi. Kent merkezinin trafik ağını genişletmek, ulaşımı kolaylaştırmak için alternatif yol arayışlarını sürdüren ekipler, Yaşar Kemal Kent Ormanı, Korik ve Petrolkent Mahallelerindeki asfalt serimini tamamladıktan sonra bu yolları trafiğe açacak. 
Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR İÇİN İKİNCİ TOPLANTI

2019-11-06 19:02 - SPOR

ZENGİN MENÜSÜYLE MEM U ZİN

2019-10-31 16:35 - GÜNDEM

BAKAN SELÇUK, YEŞİL IŞIK YAKTI; BATMAN LİSESİ ADI GERİ GELİYOR

2019-11-03 19:32 - GÜNDEM

“MALİ VE İDARİ SORUNLARI ÇÖZÜLMELİ”

2019-11-05 18:27 - SPOR

ENGELLİLERDEN MAÇA DAVET

2019-11-01 16:11 - SPOR

ADANALI GENÇLER, BATMAN’DAYDI

2019-11-03 19:11 - SPOR

DEFORME YOLLARA BAKIM

2019-11-06 19:11 - GÜNDEM

O PROJE İÇİN BUTONA BASILDI

2019-10-31 16:40 - GÜNDEM

ÖZPERK’İN İLÇE DENETİMLERİ BAŞLADI

2019-11-03 18:49 - SPOR

KAVŞAK KONTROLLERİ SÜRÜYOR

2019-11-03 19:18 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK