ECZACILARA SÜRPRİZ ZİYARET

Koronavirüs pandemisi sürecinde özveri ile görev yapan eczacılara, hediye takdimi yapıldı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

 

Batman Eczacılar Odası Başkanı Uzm. Ecz Adnan Bayhan, kentte görev yapan eczaneleri ziyaret etti. pandemi sürecinde özveriyle görev yapmalarından ötürü eczacılara hediye takdim eden Bayhan “Eczacılarımız, bu sürecin en yoğun emekle çalışan meslek gruplarından biri oldu. Hem kendilerinin hem sevdiklerinin hem vatandaşlarımızın sağlığını korumak için aldıkları tedbirler ve gösterdikleri hassasiyet, takdiri hak ediyor” dedi. 
Haftanın Öne Çıkanları

YENİLİK PARTİSİ HASANKEYF’TE TEŞKİLATLANDI

2021-01-20 19:08 - SİYASET

ORTAYA KARIŞIK

2021-01-22 14:15 - HALKIN SESİ

METRUK EVİN YIKILMASI İSTENİYOR

2021-01-24 17:42 - YAŞAM

PETROLSPOR’UN YENİ TEKNİK ADAMI BÜLENT DEMİRKANLI

2021-01-27 13:25 - SPOR

MESLEK İDARECİLERİ, EMEKLİLERLE BULUŞTU

2021-01-22 18:23 - GÜNDEM

HAKSIZ ELEŞTİRİLERE TGK’DAN TEPKİ

2021-01-22 17:44 - GÜNDEM

BATMAN'DA 15 GÜNDE 5 BİN ŞAHIS SORGULANDI

2021-01-20 19:55 - ASAYİŞ

25 ANTRENÖR, YETENEK AVINA ÇIKTI

2021-01-20 18:06 - SPOR

TAPULAR VERİLMEYE BAŞLANDI

2021-01-20 18:13 - GÜNDEM

ECZACILARA SÜRPRİZ ZİYARET

2021-01-27 17:49 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK