KÖYLÜLERDEN VALİ’YE TEŞEKKÜR

KÖYLÜLERDEN VALİ’YE TEŞEKKÜR

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Batman İl Özel İdaresi tarafından Oymataş Köyü Grup Köy Yolunun asfaltlama çalışmasının tamamlanmasının ardından Oymataş Köyü’ne bağlı Ünlüce, Şeyhçoban ve Soğuksu Mezrası Sakinleri, Vali Hulusi Şahin ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdulkadir Özer’e teşekkür etti. Oymataş Köyü Sakinlerinden Hasan Doksal, “Köy yolumuz köstebek yuvasına dönmüştü. Muhtarımızın talebiyle, Valimiz ve İl Özel İdaresi desteği ile asfaltlama çalışmasının ardından yapılan yol çizgileri ve yol tabelaları ile rahat, güvenli bir yola kavuştuk” dedi. 

 

Haftanın Öne Çıkanları

FAHRETTİN YILDIZ’A SON RÖTUŞ

2019-11-11 19:14 - GÜNDEM

PETROLSPOR İÇİN İKİNCİ TOPLANTI

2019-11-06 19:02 - SPOR

EZİDİLERİN HAK ARAYIŞI SÜRÜYOR

2019-11-10 18:33 - GÜNDEM

ÖMER DÖNGELOĞLU’YLA MEVLİT PROGRAMI

2019-11-08 16:31 - GÜNDEM

GENÇLİK, KÖY OKULLARINI GEZİYOR

2019-11-11 19:04 - SPOR

UCİM'DEN ÜST DÜZEY ZİYARET

2019-11-08 16:37 - GÜNDEM

HAK-İŞ, GENÇLİK’TEYDİ

2019-11-11 19:10 - SPOR

KÖYLÜLERDEN VALİ’YE TEŞEKKÜR

2019-11-12 18:30 - GÜNDEM

BEYAZ RUSYA’DA BATMAN GURURU

2019-11-07 18:02 - SPOR

FİDANLAR HAZIR, ETKİNLİĞİMİZ 11 KASIM’DA

2019-11-07 18:23 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK