Kozluk Yenimahalle Aile Sağlık Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nun yapımına başlandı. 2337 metrekarelik alan üzerine inşa edilen ve 8 hekim birimi kapasiteli olacak sağlık merkezi, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunmayı hedefliyor. Kozluk Kaymakamı Ekrem Güngör, inşaat çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı. Kaymakam Güngör, ilçeye büyük katkı sağlayacak bu sağlık yatırımının en kısa sürede tamamlanarak hizmete açılacağını belirterek “Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak amacıyla bu projeyi hızla tamamlayıp hizmete sunacağız. İlçemize hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi. Ziyarete Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık da eşlik etti.
Batman’da silahlı kavga! 1 ölü
2025-03-17 20:41 - ASAYİŞ