İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından ilk kez gerçekleştirilen programda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılında bilim, kültür, sanat ve spor gibi çeşitli dallarda ulusal ve uluslararası arenada derece elde eden öğrenciler için ödül töreni düzenlendi. Törende 220 öğrenci ve sporcuya madalya ile başarı belgesi takdim edildi. Necat Nasıroğlu Külliyesi Hatice Nasıroğlu Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen törene, İl Emniyet Müdürü İbrahim Kaba, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Ekrem Doğan, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdulkadir Özer, Milli Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Programda, resim, şiir ve TÜBİTAK projeleri ile çeşitli spor dallarında Türkiye ve dünya çapında derece elde ederek önemli başarılara imza atan 220 öğrenciye ödülleri ve başarı belgeleri verildi.
Batmanlı Siyasetçiden Demirtaş çıkışı: “Özür diliyorum”
2026-06-20 13:29 - SİYASET