EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTLİĞİ VURGUSU
Okuma Noktası Toplantı Salonu’nda gerçekleşen programda, eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, proje kapsamında görev yapan öğretmenlerin önerileri de ele alındı. Müdür Ciğer, yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar nedeniyle öğretmenlere teşekkür ederek, belgelerini takdim etti. Belge takdim töreninde konuşan Ciğer “İlimizde 2025-2026 eğitim öğretim yılında ara sınıflarda öğrenim gören ve okuma-yazma becerilerini henüz kazanamamış öğrencilere yönelik yürütülen çalışmalarda, eğitimde fırsat eşitliğinin desteklenmesi, öğrencilerimizin okuma-yazma becerilerinin geliştirilmesi ve akademik başarılarının artırılması amacıyla göstermiş olduğunuz özveri, katkı ve desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.