Törende kompleksin ilk çivisi çakılarak temel harcı döküldü. İl Sağlık Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen projede, Sağlıklı Hayat Merkezi (SHM), Aile Sağlığı Merkezi (ASM) ve Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunun (ASHİ) yer alacağını belirten Vali Ekrem Canalp “Burada hem 112 istasyonu hem sağlık tesislerini beraber inşa ediyoruz. 7-8 ay içinde tesisler hizmete açılacak. Bu tesislerle Kozluk’ta kişi başına düşen hekim sayısı 2000’e düşecek. Bu da Türkiye standartlarının üzerinde bir sağlık hizmeti anlamına geliyor” dedi.
Batman’da silahlı kavga! 1 ölü
2025-03-17 20:41 - ASAYİŞ