“ÖZVERİYLE ÇALIŞIYORLAR”

Batman Belediyesi Eş Başkanı Songül Korkmaz, iç temizlikte bulunan kadın personel ile bir araya geldi.

GÜNDEM - 7 yıl önce

Belediye Konferans Salonu’nda gerçekleşen toplantıya Belediye Başkan Yardımcıları Şehriban Aydın ve Mehmet Salih Çetinkaya, Kadın ve Aile Hizmetler Müdürü Gülcan Demir Arslan ile Temizlik İşleri Müdürü Mehmet Afşar da katıldı. Korkmaz “Temizlik personelimizin tamamı büyük bir fedakârlık ve özveriyle çalışıyor. Arkadaşlarımızın verdiği bu emek bizim için çok değerli. Arkadaşlarımız her türlü talep, öneri ve isteklerini bizimle paylaşsın. Sorunlara birlikte çözüm üreterek dayanışma içerisinde olacağız” dedi. 

 

Haftanın Öne Çıkanları

ZÜHREM’DE KIŞ HAZIRLIĞI

2019-09-06 17:38 - GÜNDEM

BATMAN’IN BANİDDO DONDURMASI, DÜNYAYA AÇILDI

2019-09-09 19:30 - GÜNDEM

BİLARDO YARIŞI SONA ERDİ

2019-09-10 18:36 - SPOR

DEDAŞ BELEDİYE’YE SESLENDİ; “BORCUNUZU ÖDEYİN”

2019-09-05 20:32 - GÜNDEM

PATLAYAN BORU ONARILDI

2019-09-08 19:10 - GÜNDEM

BATMAN’DA OPERASYON...

2019-09-10 00:24 - GÜNDEM

KADINLAR PEDALLADI

2019-09-05 20:21 - GÜNDEM

“TEMİZ TUTUP KORUYALIM”

2019-09-08 19:08 - GÜNDEM

NASIROĞLU AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ

2019-09-08 19:14 - GÜNDEM

“ÖZVERİYLE ÇALIŞIYORLAR”

2019-09-11 21:37 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Tehlikeli sıvaya müdahale edildi

00:45 - GÜNDEM

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Siirt Vekili’nden sert sözler: “Peşini bırakmayacağız”

00:00 - SİYASET

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM