Polis ekibinden kaymakama ziyaret…

Hasankeyf İlçe Emniyet Amiri Abdusselam Avcıoğlu ve polis memurları, Emniyet Teşkilatının 180. kuruluş yıldönümü kapsamında Kaymakam Mehmet Ali İmrak’ı ziyaret ederek çiçek takdiminde bulundu.

HASANKEYF - 1 yıl önce

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam İmrak “Polis Teşkilatının kuruluşunun yıldönümünü kutluyorum. Ülkemizin her yerinde olduğu gibi ilçemizde de vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğini sağlamak için gece gündüz fedakârca çalışan tüm emniyet mensuplarına meslek hayatlarında kolaylık ve başarılar diliyorum” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Batman Petrolspor – İnegölspor maçının golleri

2025-04-07 14:00 - SPOR

Batman Petrolspor’dan kritik galibiyet! Nefesimiz ensenizde

2025-04-06 17:11 - SPOR

Batman Basını tek ses: “Katliamlar durdurulsun”

2025-04-10 15:21 - GÜNDEM

Dağların son eşkıyası: Koçero

2025-04-05 00:10 - ROPÖRTAJ

Adıyaman'da toz taşınımı etkili oluyor

2025-04-07 16:10 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Kulp ilçesinin kırsal mahalle yollarında heyelan temizliği

2025-04-11 00:10 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Görkemli düğün

2025-04-06 10:47 - YAŞAM

Kalp krizi bazı belirtilerle ortaya çıkıyor

2025-04-08 08:16 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

Çamur yağdı, oto yıkamacılar doldu taştı

2025-04-10 15:28 - GÜNDEM

Büyükşehir Belediyesi 2 güzergahta düzenleme yaptı

2025-04-11 00:21 - TÜRKİYE VE DÜNYADAN

İlgili Haberler

Kaymakam, sarımsak hasadı yaptı

12:43 - HASANKEYF

Hasankeyf’te sağlıklı stantlar kuruldu

11:34 - HASANKEYF

Hasankeyf’e yeni kaymakam

01:11 - HASANKEYF

Hasankeyf’te aş döküldü

12:58 - HASANKEYF

Hasankeyf’te boğulma faciası

15:28 - HASANKEYF

Günün Manşetleri

Emek Platformu’ndan açıklama: “Gerçek failler ortaya çıkarılmalı”

15:30 - GÜNDEM

İki bulvarda kaldırımlar yenileniyor

15:00 - GÜNDEM

Batman’ın çevre yolları yeşilleniyor

14:31 - GÜNDEM

BATSO Meclis Başkanı’ndan adaylık mesajı

14:25 - GÜNDEM

Suda mahsur kaldılar

13:45 - ASAYİŞ