SIRAMATİK DEVREDE

Batman Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri (BASKİ) Müdürlüğü, vatandaşlara daha etkin hizmet vermek amacıyla sıramatik (kiosk) cihazını hizmete sundu.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Su faturalarına gelen fatura itirazlarının, arızaların, nakit veya kartlı ödemelerin ve borçların bildirilmesi, borç sorgulama, yeni abonelik işlemlerinde zaman kaybını önlemek için sıramatik cihazı devreye alındı. Vatandaşlara hızlı hizmet sunulduğunu ifade eden BASKİ Müdürü Bedirhan Güneş, vatandaşların, gerçekleştirmek istediği işleme göre seçenek yapılabildiğini, böylece ilgili bankoya yönlendirileceğini belirtti
Haftanın Öne Çıkanları

ÖZDEMİR, HASTA DOSTLARINI YALNIZ BIRAKMIYOR

2019-10-21 17:22 - GÜNDEM

SAGOPA KAJMER, BATMAN’A GELİYOR

2019-10-27 14:28 - GÜNDEM

VALİ, VATANDAŞI DİNLEDİ

2019-10-22 20:01 - GÜNDEM

MASA TENİSİNDE GURUR, BATMAN’IN

2019-10-23 20:00 - SPOR

DERS ÇIKIŞI ÇÖP TOPLADILAR

2019-10-23 20:02 - EĞİTİM

HIRSIZLAR KABLO ÇALDI, MAHALLE KARANLIKTA KALDI!

2019-10-25 20:20 - GÜNDEM

ALKIŞLAR VALİ HULUSİ ŞAHİN’E

2019-10-20 20:38 - GÜNDEM

BELEDİYE, ALACAKLARINI TOPLUYOR

2019-10-22 19:50 - GÜNDEM

KADIN MUHTAR’DAN SONSÖZ ZİYARETİ

2019-10-23 20:13 - GÜNDEM

MOR KURYAKOS, RESTORASYONDA

2019-10-27 15:25 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK