YAŞAR KEMAL’E BAĞLANTI YOL AÇILIYOR

Yaşar Kemal Kent Ormanı’nda yürütülen çalışmalar kapsamında yeni güzergahları ulaşıma açmak için uğraşan Belediye Fen işleri Müdürlüğü Ekipleri, Yaşar Kemal Kent Ormanı’nın bağlantı yollarında da çalışmalarını sürdürüyor.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Fen İşleri Müdürlüğü Yol Yapım Ekiplerinin, Yaşar Kemal Kent Ormanı çevre ulaşım yollarında 1 greyder, 2 silindir, 7 kamyon ve 10 personel ile dolgu ve stabilize çalışmalarını sürdürdüğünü belirten Belediye Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz “Dolgu ve stabilize çalışmalarının ardından asfalt serimini gerçekleştireceğiz” dedi. 
Haftanın Öne Çıkanları

ÖZDEMİR, HASTA DOSTLARINI YALNIZ BIRAKMIYOR

2019-10-21 17:22 - GÜNDEM

BATSO PETROLSPOR’A SAHİP ÇIKTI

2019-10-18 15:48 - SPOR

EVİN’E YENİ YÜZ YAPILIYOR

2019-10-17 20:58 - EĞİTİM

ER RIZK CAMİ, DİCLE’YE VEDA EDİYOR

2019-10-15 20:51 - HASANKEYF

ÖZEL İDAREDEN BETON YOL

2019-10-17 20:46 - GÜNDEM

ÖZPERK, GÖREVE BAŞLADI

2019-10-21 18:18 - SPOR

SHOW TV’YE PETROLSPOR’ DAMGASI

2019-10-15 20:42 - GÜNDEM

YAŞAR KEMAL’E BAĞLANTI YOL AÇILIYOR

2019-10-22 20:03 - GÜNDEM

SİLAH OPERASYONU!

2019-10-16 19:24 - GÜNDEM

ÖĞRENCİLERE KAYMAKAM ZİYARETİ

2019-10-17 20:51 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Okulda yılan paniği!

16:00 - ASAYİŞ

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK