YOL DOSTUNUZ “PETLAS BATMAN ANA BAYİİ AKÖZ OTOMOTİV”

YENİ YERLER - 9 yıl önce

Bu haftaki yolculuğumuz, çok farklı bir sektöre olacak. Kültür Mahallesi’nde TPAO Bulvarı’ndayız. “Petlas Batman Ana Bayii Aköz Otomotiv”in kapısından içeri giriyoruz. Bayii kurucusu Ramazan Acet ve Bayii Sorumlusu Ferit Ataş’ın karşılamasıyla röportajımızı yapmak üzere oturuyoruz. Rötarlı da olsa en sonunda röportajımıza başlıyoruz. Zira gelen müşterilerden ve yapılan satışlardan, bir türlü başlayamamıştık röportajımıza.

PETLAS, 1976’DA KURULDU

Yerli üretim olan PETLAS, 1976 yılında kuruldu. Başta Avrupa ülkeleri olmak üzere, 90'ın üzerinde ülkede satışa sunulan PETLAS, Türkiye’de de birçok ülkede bayilik açmış bulunmakta.

2013’TE BATMAN’A HİZMET VERMEYE BAŞLADIK

Bu bayiliklerden bir tanesi de Batman’da kurulan “Petlas Batman Ana Bayii Aköz Otomotiv.”Bayii sorumlusu Ferit Ataş “Petlas Batman Ana Bayii Aköz Otomotiv”in 2013 yılında Ramazan Acet önderliğinde kurularak, Batman halkına hizmete başladığı bilgisini veriyor.

Ataş, daha sonra lastik alırken, ses desibeline, kaliteye ve nerenin ürünü olduğuna dikkat edildiğini; ayrıca bir lastiğin normal standartlarda, ortalama 80 bin km vaat ettiği bilgisini, bizlerle paylaşıyor.

PETLAS’TA AYRICALIKLAR BİTMİYOR

Petlas’ta ayrıcalıkların bitmediğini dile getiren Ferit Ataş, bu kurumsal şirketin 4 lastik alana, 1 yıl boyunca yol yardımı yaptığını belirtiyor. Ne gibi yardımlar olduğunu sorduğumda, Ferit Ataş “Şirketin kaza veya arıza anında araç çekme hizmeti, aracınız yoldan çıktığında, araç kurtarma hizmeti, tıbbi yardıma ihtiyaç olduğunda ambulans hizmeti, yolda kaldığınızda ulaşım ve konaklama hizmetleri, aracınız arızalandığında yedek parça gönderim hizmetini sunmaktadır” yanıtını veriyor.

NEDEN PETLAS?

Merak edip neden Petlas, diye sorduğumda Ataş’tan “Biz yerli ürüne odaklanmışız. Petlas’ın kalitesi çok yüksek. Bundan dolayıdır ki Petlas’ın güvenilirliğine inandık ve bu markada bayilik açtık” karşılığını alıyorum.

KALİTEYİ FARKEDEREK TEKRAR GELİYORLAR

Kış ve yaz sezonlarının yoğun geçtiğini, bu aylarda lastik satışında taleplerin artığını dile getiren Ferit Ataş, insanların kendilerinden lastik aldıklarında, kaliteyi fark edip tekrar geldiklerini söylüyor. Bununla beraber bu kurumsal şirketin, yol güvencesi sunmasının da bir ayrıcalık olduğunu belirtiyor.

NİTROJEN HAVA BASIYORUZ

İnsanlar sizi neden tercih etsin, diye sorduğumda bayi sorumlusu Ataş’tan “Şikâyetler olduğu takdirde, biz bu şikayetleri merkeze bildiriyoruz. Bunun yanı sıra rot olsun balans olsun yol yardım aktivasyonu olsun… bizi seçmelerindeki nedenler arasındadır. Ayrıca 4 lastik alana, bir yıl süreyle araç lastiklerine, nitrojen hava basıyoruz. Bunun dışında, rot balans bakımı yapıyoruz. Önce balans ayarı yapıyoruz; bu ayarı verdikten sonra aracı, son model aynı zamanda lazer güdümlü olan rot servisine alıyoruz” yanıtını alıyorum.

LASTİKLERİNİZİ LASTİK OTELİMİZDE BEKLETEBİLİRSİNİZ

Hizmette sınır tanımayan “Petlas Batman Ana Bayii Aköz Otomotiv” lastik oteli uygulamasıyla da sizlere hizmetten geri kalmıyor. Dileyen lastiklerini değiştirdiği takdirde, önceki lastiklerini bir dahaki seneye dek lastik otelinde ücretsiz olarak tutabilir, bekletebilir.

İKİ YIL GARANTİLİ

Tüm bu hizmetler, şüphesiz ki çok güzel; ancak ben sizler için yetinmeyip garanti kapsamını da soruyorum Ferit Ataş’a. Ataş, lastikte ortaya çıkan fabrika kaynaklı problemlerin, garanti kapsamına girdiğini ve iki yıl garanti süresinin olduğu bilgisini veriyor.

JANTLARDA % 20 İNDİRİM VAR

Bayi sorumlusu, jantlarının da yerli olduğunu ve şu anda %20 indirimle satışa sunduklarını belirtiyor. Ataş, ardından jantların da 2 yıl garanti süresinin olduğu hatırlatmasını yapıyor.

LASTİKTE DE İNDİRİMLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR

İndirim demişken, Ferit Ataş, zaman zaman lastikte de indirim kampanyaları uyguladıklarını belirtip şu anda da lastikleri, indirimli satışa sundukları bilgisini veriyor.

AKO AKÜLERİ DE BİZDE

Hizmete doymayan “Petlas Batman Ana Bayii Aköz Otomotiv” Ako markalı akülerin de ana bayiliğini yapmaktadır. Ana Bayii, 2 yıl garanti kapsamına giren aküleri de şu anda %15 indirimle satışa sunmaktadır.

KALİTELİ YOLCULUKLAR

O halde n’apıyorsunuz? Güvenliğiniz için sizi yolda bırakmayacak Petlas’ı seçerek, Kültür Mahallesi TPAO Bulvarı’ndaki “Petlas Batman Ana Bayii Aköz Otomotiv”in yolunu tutuyorsunuz.

Şimdiden kaliteli yolculuklar...

Haftanın Öne Çıkanları

YOL DOSTUNUZ “PETLAS BATMAN ANA BAYİİ AKÖZ OTOMOTİV”

2015-03-10 18:41 - YENİ YERLER

PETROL KENTİN PETROL MAHALLESİ...

2015-03-06 19:43 - HALKIN SESİ

İlgili Haberler

Kara fırında ürettiği tatlılarla markalaşan mekan: Yavuzlar Pastanesi

13:34 - YENİ YERLER

Ayşe Kara VİP Salonu’ndan merhaba…

12:28 - YENİ YERLER

Laf Coffe’yi denediniz mi?

14:30 - YENİ YERLER

Batman’ın marka mekanı Saray Gülü...

20:27 - YENİ YERLER

01:23 - EĞİTİM

Batman Valisi, meclis toplantısına katıldı

01:00 - GÜNDEM

Akıl ve zeka oyunlarında il finali…