Asayişin özel köpeği, öğrencilere gösteri yaptı

Kozluk Kaymakamlığı koordinesinde Kozluk İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından, ilçedeki okullarda Okul Çevre Güvenliği ve Çocukların Suçtan Korunması kapsamında bilgilendirme faaliyeti gerçekleştirildi.

Asayişin özel köpeği, öğrencilere gösteri yaptı

34 ÖĞRENCİYE EĞİTİM VERİLDİ

Mehmet Akif Ersoy İlkokulu’nda 34 öğrenciye yönelik düzenlenen etkinlikte öğrencilere Tim Jandarma Çizgi Filmi izletilirken, Jandarma Çocuk Dergisi tanıtıldı. Etkinlikte Batman Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı köpekler de öğrenciler için gösteri yaptı. Kozluk İlçe Jandarma Komutanlığı Yetkilileri, bilgilendirme ve farkındalık çalışmalarının devam edeceğini belirtti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
Ali hacıoğlu
Ali hacıoğlu 1 yıl önce
Orası eski belediye binası idi. Yeşil alan olması gerekirken zamanın girişimcileri !!! nasıl olduysa birden betonarme ucube bir yere dönüştü. Allah işte bırakmaz. Ne yapan ne işleten iflah olmadı.