<div><strong>2018-2019 YILLARINI KAPSIYOR</strong></div> <div>İmza töreninde konuşan Bem-Bir-Sen Şube Başkanı Diyaddin Demirhan, “<strong>Belediye ile sendikamız arasında 2018 ve 2019 yıllarını kapsayan sosyal denge sözleşmemiz imzalanmıştır. Belediye Başkan Ejder Sarıgöl’e, üyelerimiz adına teşekkür ediyoruz”</strong> dedi.</div> <div><strong>ÇALIŞANLARIN YASAL HAKLARI KORUNUYOR</strong></div> <div>Balpınar Belediye Başkanı Ejder Sarıgöl ise “<strong>Belediye çalışanlarının yasal her türlü haklarını vermekten imtina etmeyeceğiz. Bütçe ve imkanlar dahilinde personellerimiz için en iyi olanı yapmaya çalışacağız</strong>” dedi. </div>