Batman Belediyesinin şampiyonu Güvenlik-1

Batman Belediyesi tarafından kurum içi dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, final karşılaşmalarıyla tamamlandı. Şampiyonluk kupasını Güvenlik-1 Takımı kazandı.

Batman Belediyesinin şampiyonu Güvenlik-1

FİNALDE BÜYÜK HEYECAN

Batman Belediyesi’nin farklı birimlerinde görev yapan personelin katılımıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, bir ay süren karşılaşmaların ardından sona erdi. Final karşılaşmasında Güvenlik-1 ile Güvenlik-2 Takımları karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Güvenlik-1 Takımı şampiyonluğa ulaştı. Turnuvayı Güvenlik-2 ikinci sırada tamamlarken, Fen İşleri Müdürlüğü Takımı üçüncülük elde etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ