BATMAN’IN MAHALLELERİNDEN ŞİKAYETLER YÜKSELİYOR

Batman’da su kesintileri nedeniyle dile getirilen şikayetler arttı.

BATMAN’IN MAHALLELERİNDEN ŞİKAYETLER YÜKSELİYOR

 

Koronavirüs tehdidinin olduğu sıcak yaz günlerinde kentin farklı mahallelerinde su kesintileri meydana gelmeye başladı. Son 3 haftadır yoğunlaşan kesintiler, vatandaşı bunalttı. Çamlıtepe, İluh, Sağlık, Belde, Petrolkent ve Gültepe Mahallelerindr yoğunlaşan su kesintileriyle ilgili Belediyenin acil çalışma yürütmesi isteniyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ