<div> </div> <div>Batman Belediyesi Ekipleri tarafından kullanılan hizmet aracı, 5 günü aşkın süredir Çocuk Karakolu karşısında duruyor. “Hizmet aracınız burada unutuldu” diyerek Belediyeyi arayan mahalle esnafı, şaşkın. Belediyeden <strong>“aracı gelip alacağız” </strong>yanıtını almalarına rağmen hiçbir gelişme olmadığını fark eden esnaf, durumu gazetemize iletti. Aracın günlerdir parkın karşısında park edilmiş vaziyette bekletildiğini belirten esnaf <strong>“Bu bir sorumsuzluk mu yoksa bilinçli olarak mı burada bekletiliyor bilmiyoruz ama bu araç neredeyse 5–6 gündür burada boş boş bekletiliyor. Şaşkınlık içindeyiz. Belediyeyi aradık. Gelip alacağız dediler ama gelen yok”</strong> dedi.</div>