<div><span>Yasal mevzuat çerçevesinde ödenmesi gereken 2019 yılı 1.dilim işçi ikramiyesi ödemelerine Belediye Başkanlık Makamı ve Mali Hizmetler Müdürlüğü hassasiyet gösterdi. Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy,</span><span> </span><span>belediye personelinin son ikramiye ödemesi olan 426 bin 988 TL hesaplarına yatırıldığını ifade ederken kurumdan hiçbir personelin alacağının olmamasını emeğe verilen saygının bir ifadesi olduğunu belirtti.</span></div>