<div> </div> <div><span>Diyanet İşleri Başkanlığı</span><span>ndan yapılan açıklamada, <strong>"Bu yıl maalesef milletçe büyük mücadele verdiğimiz Kovid-19 salgını sebebiyle camilerimizde bayram namazı kılınamayacaktır. Her ilin bayram namazı saatinde minarelerden tekbirler getirmek suretiyle bayram coşkusunun yaşanması sağlanacaktır." </strong>ifadelerine yer verildi.</span></div>