<div> </div> <div>Batman Eczacılar Odası Başkanı Uzm. Ecz Adnan Bayhan, kentte görev yapan eczaneleri ziyaret etti. pandemi sürecinde özveriyle görev yapmalarından ötürü eczacılara hediye takdim eden Bayhan <strong>“Eczacılarımız, bu sürecin en yoğun emekle çalışan meslek gruplarından biri oldu. Hem kendilerinin hem sevdiklerinin hem vatandaşlarımızın sağlığını korumak için aldıkları tedbirler ve gösterdikleri hassasiyet, takdiri hak ediyor”</strong> dedi. </div>