<div>İlçedeki bir restoranda gerçekleşen programa kurum amirleri, emniyet personeli ve davetliler katıldı. Görev süresi boyunca ilçenin huzur ve güvenliğine katkı sunan Emniyet Müdürü Nakışyapar, mesai arkadaşlarına teşekkür etti.</div> <div>Kaymakam Böçkün “<strong>Görev süreleri boyunca ilçemizin huzuruna önemli katkılar sağlayan Emniyet Müdürümüz Hakan Nakışyapar ve değerli mesai arkadaşlarına teşekkür ediyorum. Bundan sonraki görev yerlerinde de başarılarının devamını diliyorum”</strong> dedi.</div>