Emniyet Müdürüne veda…

Kozluk Kaymakamı Ümit Fırat Böçkün, ilçede görev süresini tamamlayan Kozluk İlçe Emniyet Müdürü Hakan Nakışyapar için düzenlenen veda yemeğine katıldı.

Emniyet Müdürüne veda…

İlçedeki bir restoranda gerçekleşen programa kurum amirleri, emniyet personeli ve davetliler katıldı. Görev süresi boyunca ilçenin huzur ve güvenliğine katkı sunan Emniyet Müdürü Nakışyapar, mesai arkadaşlarına teşekkür etti.

Kaymakam Böçkün “Görev süreleri boyunca ilçemizin huzuruna önemli katkılar sağlayan Emniyet Müdürümüz Hakan Nakışyapar ve değerli mesai arkadaşlarına teşekkür ediyorum. Bundan sonraki görev yerlerinde de başarılarının devamını diliyorum” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ