<div><strong>TARAFTARLA BİRLİKTE MAÇI İZLEDİLER</strong></div> <div><strong>Batman Petrolspor,</strong> TFF 2. Lig Beyaz Gruptaki ilk maçına 3 puanla başladı. Batman Belediyesi Eş Başkanları <strong>Gülistan Sönük </strong>ve <strong>Yeşil Işık </strong>da <strong>Batman Petrolspor-Ankaraspor</strong> maçını taraftarlar arasında izledi. Batman Şehir Stadında taraftarın arasına karışan <strong>Sönük</strong> ve <strong>Işık</strong>, maç boyunca kırmızı-beyazlı takımı coşkuyla destekledi. Eş Başkanlar, Petrolspor lehine atılan tezahüratlara eşlik ederken, taraftarla da selfie fotoğraflar çektirdi. (Bayram Ayhan)</div> <div></div> <div></div>