Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, hem kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak hem de sıcak yaz günlerinde yurttaşları serinletmek amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yurttaşların talep, öneri ve şikâyetleri de dinlenerek ilgili birimlere iletilmek üzere kayıt altına alındı.

 Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı

Büyükşehir Belediyesi, kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak ve yaz mevsiminin sıcak günlerinde yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığına bağlı Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, yurttaşların yoğun olarak kullandığı Sur ilçesindeki tarihi Ulu Cami önünde gerçekleştirildi.

Cuma namazı öncesi ve sonrasında ikram yapıldı

Cuma namazı öncesinde ve sonrasında kurulan stantlarda ekipler tarafından yurttaşlara ve kenti ziyarete gelen yerli ve yabancı turistlere Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti ikram edildi. Yoğun ilgi gören etkinlikte, geleneksel bir lezzet olan reyhan şerbeti sıcak havada serinlemek isteyen yurttaşlara dağıtıldı.

Hizmetler hakkında bilgilendirme yapıldı

Etkinlik kapsamında Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü ekipleri, yalnızca ikramda bulunmakla kalmadı; aynı zamanda kurulan stantlarda Diyarbakır Büyükşehir Belediyesinin yürüttüğü çalışmalar ve sunduğu hizmetler hakkında yurttaşlara bilgilendirme yaptı. Yurttaşların öneri, talep ve şikâyetleri dinlenirken, iletilen görüşler değerlendirilmek ve ilgili birimlere aktarılmak üzere kayıt altına alındı.

Yurttaşlardan teşekkür

Reyhan şerbeti ikramından duydukları memnuniyeti dile getiren yurttaşlar, sıcak yaz günlerinde gerçekleştirilen etkinlik dolayısıyla Diyarbakır Büyükşehir Belediyesine teşekkür etti.

Büyükşehir Belediyesi, yurttaş odaklı hizmet anlayışı doğrultusunda hem kent kültürünü yaşatmaya yönelik etkinliklerini hem de vatandaşlarla doğrudan iletişimi güçlendiren bilgilendirme ve ikram çalışmalarını kentin farklı noktalarında sürdürmeye devam edecek.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ