<div>Belediyece hazırlanan imar yollarının vatandaşa ait özel yeşil alanların içerisinden geçirildiği istimlâk çalışmasının yapılmadan çalışmalara başlandığı iddia edildi. Vatandaşlar <strong>“Belediye hiçbir istimlâk ve kamulaştırma yapmadan, insanların bahçelerinden yol geçirmeye çalışıyor. Yol yapma bahanesiyle kamuya hiç bir yararı olmamasına rağmen ve açılmaya çalışılan 35 metrelik yol adeta kişiye özel olarak açılmaktadır. Bu yol sırf bazı kişilerin evinin önüne gidiyor diye açılması doğru değildir”</strong> dedi.</div> <div></div>