İmar yoluna vatandaştan tepki

Gercüş’e bağlı Kayapınar Belediyesini yeni yol açma çalışması vatandaşın tepkisine neden oldu.

İmar yoluna vatandaştan tepki

Belediyece hazırlanan imar yollarının vatandaşa ait özel yeşil alanların içerisinden geçirildiği istimlâk çalışmasının yapılmadan çalışmalara başlandığı iddia edildi. Vatandaşlar “Belediye hiçbir istimlâk ve kamulaştırma yapmadan,  insanların bahçelerinden yol geçirmeye çalışıyor. Yol yapma bahanesiyle kamuya hiç bir yararı olmamasına rağmen ve açılmaya çalışılan 35 metrelik yol adeta kişiye özel olarak açılmaktadır.  Bu yol sırf bazı kişilerin evinin önüne gidiyor diye açılması doğru değildir” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ