Kozluk’a yeni köprü

Batman Valisi Ekrem Canalp’in destekleri ve Kaymakam Ekrem Güngör’ün koordinasyonunda, DSİ Bölge Müdürlüğü tarafından Kumlupınar, Yıldızlı, Yapaklı ve Ünsaldı grup köy yolu DSİ kanalı üzerinde başlatılan menfez ve köprü yapım çalışmaları tamamlandı.

Kozluk’a yeni köprü

TAŞKIN RİSKİ AZALTILDI

Trafiğe açılan yolu ve köprüyü yerinde inceleyen Kaymakam Güngör, Kumlupınar grup köy yolunda inşa edilen menfez ve köprü yapım çalışmasıyla vatandaşlara daha güvenli ve kesintisiz ulaşım imkânı sunulduğunu belirtti. Kaymakam Güngör “Yapılan köprü ve menfez sayesinde, özellikle yoğun yağış dönemlerinde yaşanan yol kapanmalarının önüne geçilerek,  kazalara neden olan ve taşkın riski altında bulunan bu alanda daha güvenilir bir yol geçişi sağlanmış olacak” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ