Kozluk’ta sokak hayvanları için önemli toplantı

Batman’ın Kozluk İlçesinde, sahipsiz sokak hayvanlarının rehabilitasyonu ve veterinerlik hizmetleri konulu toplantı düzenlendi.

Kozluk’ta sokak hayvanları için önemli toplantı

Kaymakam Ekrem Güngör başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, sokak hayvanlarının aşılanması, rehabilitasyonu ve Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezlerine nakledilmesi, ilçede yeni bir hayvan barınağı kurulması konuları ele alındı. Toplantıya Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık, İlçe Jandarma Komutanı J. Bnb. Aytaç Karaoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Hakan Nakışyapar ve ilgili kurum amirleri katıldı. Toplantıda, sahipsiz hayvanların sağlıklı ve güvenli bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için atılacak adımlar görüşüldü.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ