Kozluk’ta yeni bina inşaatı başladı

Batman’ın Kozluk ilçesinde sağlık hizmetlerine erişimi artırmak amacıyla önemli bir adım atıldı.

Kozluk’ta yeni bina inşaatı başladı

Kozluk Yenimahalle Aile Sağlık Merkezi ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu’nun yapımına başlandı. 2337 metrekarelik alan üzerine inşa edilen ve 8 hekim birimi kapasiteli olacak sağlık merkezi, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunmayı hedefliyor. Kozluk Kaymakamı Ekrem Güngör, inşaat çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı. Kaymakam Güngör, ilçeye büyük katkı sağlayacak bu sağlık yatırımının en kısa sürede tamamlanarak hizmete açılacağını belirterek “Vatandaşlarımızın sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak amacıyla bu projeyi hızla tamamlayıp hizmete sunacağız. İlçemize hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi. Ziyarete Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık da eşlik etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ