SPOR

LİDER, ELAZIĞSPOR MAÇINA HAZIR

3. lig 1. Grup lideri Petrolspor, Pazar günü Elazığspor ile saha ve seyircisi önünde karşılaşacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

19-11-2021 09:54
19-11-2021 09:56
BATMAN
Google News

Pazar günü saat 13.00’te başlayacak maç için son hazırlıklarını yapan kırmızı-beyazlı ekip, TPAO tesislerinde kampa girdi. Perşembe günü Elazığspor maçının provasını şehir stadında yapan Petrolspor idmana ısınma hareketleri ile başladı. Dar alanda kısa pas çalışmasından sonra taktik ağırlıklı çift kale maç yaptı. Teknik direktör Zafer Hızarcı çift kale maçında oyunu sık sık durdurarak hata yapan futbolcuları uyardı. Futbolcuların idmanda bir hayli istekli ve hırslı oldukları gözlendi.

GÜZEL’DEN TARAFTARA ÇAĞRI

Batman Petrolspor Basın Sözcüsü Av. Orhan Güzel “Önümüzdeki Elazığ maçı çok ciddi. Şampiyonluk yolunda ilerleyen takımımızın her maçına aynı ciddiyetle hazırlanıyoruz. Şampiyonluklar kolay gelmiyor. Bu maçta taraftarlarımızdan tam destek bekliyoruz. Biliyorsunuz ki statlarda tam kapasite seyirci alımları başladı. Taraftarlarımız destek verirken onlardan ricamız takıma zarar verecek durumlardan kaçınmalarıdır. Geçtiğimiz maçlarda yaşanan olaylardan dolayı kulübümüz ceza aldı. Bu tip cezalarla karşılaşmamak adına taraftarlarımızın biraz daha sağduyulu takımlarını desteklemelerini bekliyoruz. Yağızcan’ın ve Savaş Çakır’ın sakatlığı geçti. İlyas dışında sakat ve cezalı sporcumuz bulunmuyor.  Saat 11’de kapılar açılacaktır. Maç günü otobüslerde taraftarlarımızı stada taşıyacaklardır. Kadın ve engelli taraftarlarımıza 3 hafta önce deklare ettiğimiz gibi stada beklediğimizi belirtiyoruz. Ücretsiz bir şekilde maçı izleyebileceklerdir. Onlarla statlarımız daha güzel oluyor. Kendilerinden de yoğun bir katılım bekliyoruz.” dedi.

“GEREKEN YAPILACAKTIR”

Batman Petrolspor Kulübü 2. Başkanı Yalçın Güneştekin “Her maça aynı ciddiyette hazırlanıyoruz. Rehavete kapılmadan her maçı final havasında görüyoruz. Elazığspor maçına da aynı ciddiyette hazırlanıyoruz.  Taraftarlarımızı Pazar günü stada bekliyoruz. Onlardan daha dikkatli olmalarını rica ediyoruz. Kulübümüz ceza sınırındadır. Allah’ın izniyle bizim çocuklar gerekeni yapacaktır. Ve alınacak 3 puanı taraftarımıza armağan edeceğiz.” Şeklinde konuştu.

“MÜSABAKAYA HAZIRIZ”

Batman Petrolspor Teknik Direktörü Zafer Hizarcı “Takım olarak bütün hazırlıklarımızı yaptık. Müsabakaya hazırız. Tribünlerimiz çok iyi. Onların coşkuları, enerjileri sahaya yansıyor. Biz taktiksel olarak 90 dakika boyunca sahada var olmak zorundayız. Biz taraftarımızın coşkusunu çok iyi anlıyoruz. Bu o coşkuyu ve rakibi ayrı yöneterek sahada olmalıyız. O yüzden bu taktik ve stratejiyi sahaya yansıtıp onarla seyir zevki yüksek bir oyun izletip Allah’ın izniyle 3 puanı alıp yolumuza devam edeceğiz. Bu değerli halkımızın 20 yıllık özlemi olan şampiyonluğu getirmek istiyoruz.” dedi.

“TERİMİZİN SON DAMLASINA KADAR MÜCADELE EDİYORUZ”

Orta saha oyuncusu Ali Kemal Başaran “Gerçekten çok iyi bir ekibimiz var. İyi futbol oynadığımızı düşünüyorum. Takım olarak terimizin son damlasına kadar mücadele ediyoruz. Bu kentteki insanların desteği ile beraber Batman Petrolspor’u hak ettiği taşımak istiyoruz. Bu hafta da zor bir maçımız var. Tüm maçlara tek tek bakıyoruz. Bu maçı da alarak şampiyonluk yolunda bir adım daha atmak istiyoruz. Taraftar bize desteğini esirgemesin. Onların bize vermiş olduğu desteği her zaman hissediyoruz. Ekstra efor sarf etmemiz için bizlere güç veriyor. Gerçekten çok güzel taraftarlarımız var. Yolun sonu şampiyonluk olacak inşallah.” dedi.

“ÜNVANIMIZI SÜRDÜRMEK İSTİYORUZ”

Takım kaptanı Erdi Bakırcı “ Bizim başarımızın sırrı çok güzel arkadaşlığımız, dostluğumuz olmasıdır.  Bu hafta Elazığspor ile oynayacağız. Onlarda genç, dinamik bir takım. Bu maçta en iyi şekilde oynayıp, kalitemizi göstermek istiyoruz. Liderliğimizi sürdürmek istiyoruz. Taraftarlarımızın desteğini arkamızda hissettirdiğimiz zaman sahada bambaşka bir Petrolspor izletiyoruz. Onları stada bekliyoruz ve onarla güzel bir futbol izlettirmek istiyoruz.” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
ANKET TÜMÜ
BATMAN'IN SİZCE EN ÖNEMLİ SORUNU NEDİR?