METRUK BİNA YERLE BİR

Batman Belediyesi, metruk yapıları yıkarak kötü amaçla kullanılmalarının önüne geçiyor.

METRUK BİNA YERLE BİR

 

Yeşiltepe Mahallesi Pamukçular Caddesinde madde bağımlıları tarafından kullanılan ve halkın güvenliğini tehdit eden metruk bina, mahalle sakinlerinin talebi üzerine Belediye Fen İşleri Müdürlüğü Ekiplerince yıkıldı. Ekipler, 1 kepçe ve 2 kamyon ile metruk yapıyı yıktı. Belediye Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz “Halkımızın canını ve malını tehlikeye koyabilecek metruk ev ve çeşitli unsurların yıkılarak bertaraf edilmesi için yapılan müracaatlar belediyemizce olumlu değerlendiriliyor” dedi. 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ