OSB'DE BİR İŞLETME KARANTİNAYA ALINDI

Batman Valiliği İl Hıfzıssıhha Kurulu, korona virüs salgınının önlenmesi için ek tedbirler aldı.

OSB'DE BİR İŞLETME KARANTİNAYA ALINDI

 

Yapılan açılamakta, "Batman Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren bir işletmenin hizmet vermekte olduğu iki binada COVİD-19 salgın kontrolu kapsamında tebliğ tarihinden itibaren 14 (ondört) gün faaliyetlerinin durdurulmasına karar verildi" denildi. 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ