ÖZDEMİR, SAİD NURSİ’Yİ ANDI

AK Parti Batman Milletvekili Ziver Özdemir, Bediüzzaman Said-i Nursi’nin vefat yıldönümü nedeniyle anma mesajı yayımladı.

ÖZDEMİR, SAİD NURSİ’Yİ ANDI

Özdemir “1878'te dünyaya gelen ve 23 Mart 1960 yılında Urfa'da vefat eden Bediüzzaman Said-i Nursi, hayatı boyunca İslam ve Kur'an hizmeti için çalışmış, çileli ama bir o kadar bereketli bir ömür geçirmiştir. Vefatının 59. yılı vesilesiyle ‘imanları kurtarmaya koşan' büyük âlimi bir kez daha rahmet ve minnetle yâd ediyoruz” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ