Polis ekibinden kaymakama ziyaret…

Hasankeyf İlçe Emniyet Amiri Abdusselam Avcıoğlu ve polis memurları, Emniyet Teşkilatının 180. kuruluş yıldönümü kapsamında Kaymakam Mehmet Ali İmrak’ı ziyaret ederek çiçek takdiminde bulundu.

Polis ekibinden kaymakama ziyaret…

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Kaymakam İmrak “Polis Teşkilatının kuruluşunun yıldönümünü kutluyorum. Ülkemizin her yerinde olduğu gibi ilçemizde de vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğini sağlamak için gece gündüz fedakârca çalışan tüm emniyet mensuplarına meslek hayatlarında kolaylık ve başarılar diliyorum” dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ