<div>Atatürk İlkokulu 2/B sınıf Öğretmeni Siraç Akçay ve Öğrencileri, Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret ederek, Polis Haftası’nı kutladı. Öğrenciler, polis memurlarına çiçek takdim etti, Emniyet Binasını gezerek polislik mesleği hakkında bilgi aldı. Öğretmen Siraç Akçay <strong>“Öğrencilerimiz yaptığı ziyaretten dolayı çok mutlu oldular. Miniklere çeşitli ikramlarda bulunuldu ve hediyeler verildi. Keyifli vakit geçiren öğrencilerime, polislik mesleği hakkında çocukları bilgilendirmek için ve polis amcalarıyla kaynaşmalarını sağlamayı amaçladık” </strong>dedi.</div> <div></div>