<div> </div> <div>Mezarlıklar Müdürü M. Beşir Seyitoğlu’ndan bilgi alan Çetinkaya, özellikle her hafta Perşembe günü yapılan mezarlık ziyaretlerinde çöplerin gelişi güzel etrafa atıldığını belirtirken <strong>“Batman genelinde 11 mezarlık rutin şekilde temizleniyor. Her köşede mutlaka çöp kutularımız var. Halkımızdan ricamız vefat eden yakınlarının mezarlarını ziyaret eden vatandaşlarımızın etrafı temiz tutmasıdır”</strong> dedi. Çetinkaya denetim sırasında Asri Mezarlıkta ekiplerle birlikte çöp topladı. </div>