Temizlik Ekipleri, dört koldan çalışıyor

Batman Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, kent genelinde planlı ve rutin temizlik faaliyetlerini sürdürüyor. Çalışmalar kapsamında farklı mahalle ve noktalarda eş zamanlı temizlik uygulamaları gerçekleştirildi.

Temizlik Ekipleri, dört koldan çalışıyor

Aydınlıkevler Mahallesi’nde kapsamlı temizlik çalışması yapılırken, 3 personelden oluşan ekip Galericiler Sitesi önünde görev aldı. Diyarbakır Caddesi üzerindeki refüj ve çiçeklik alanlarında ise mekanik üfleme ekipmanları kullanılarak yüzey temizliği gerçekleştirildi. Yeşiltepe Mahallesi Taziye Evi çevresinde çevre temizliği yapılırken, Kuyubaşı TOKİ Aile Sağlığı Merkezi önünde biriken atıklar kaldırılarak alan düzenlemesi sağlandı. Temizlik İşleri Müdürlüğü, kent genelinde çevre sağlığını korumaya yönelik çalışmaların belirlenen program dahilinde sürdürüleceğini bildirdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ