<div> </div> <div>İlçe Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen iftar programına, Gercüş Kaymakamı Mevlüt Şekerci, Gercüş Belediye Başkanı Gündüz Günaydın ve Jandarma Komutanı Albay Mustafa Bakçepınar katıldı. Vali Şahin, “<strong>Bu günleri değerlendirelim, yardımlaşalım, kardeşliğimizi pekiştirelim, birlik ve beraberliğimizi daim kılalım. Eğer böyle yaparsak, umuyor ve inanıyorum ki, Allah’ın rızasına da ulaşmış oluruz</strong>” dedi. </div>