VALİ, PETROLSPOR İLE VEDALAŞTI

Manisa Valiliğine atanan Vali Ahmet Deniz, kendisini ziyaret eden Batman Petrolspor Yönetici ve Futbolcuları ile vedalaştı.

VALİ, PETROLSPOR İLE VEDALAŞTI

Kendisini ziyaret eden Batman Petrolspor Yönetici ve Futbolcuları ile vedalaşan Vali Deniz, ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederek, başarılar diledi. Petrolspor Yöneticileri ise desteklerinden dolayı Vali Deniz’e teşekkür ederek, yeni görev yerinin hayırlı olması temennisinde bulundu. 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ