<div> </div> <div>Fen İşleri Müdürlüğü Yol Yapım Ekiplerinin, Yaşar Kemal Kent Ormanı çevre ulaşım yollarında 1 greyder, 2 silindir, 7 kamyon ve 10 personel ile dolgu ve stabilize çalışmalarını sürdürdüğünü belirten Belediye Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz <strong>“Dolgu ve stabilize çalışmalarının ardından asfalt serimini gerçekleştireceğiz”</strong> dedi. </div>