Eğitim yöneticilerine başarı belgesi verildi

Eğitim yöneticilerine başarı belgesi verildi

Batman’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen çalışmalar kapsamında, İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde görev yapan il millî eğitim müdür yardımcıları ile şube müdürlerine başarı belgeleri verildi.

PERFORMANS VE KURUMSAL KATKILARA VURGU YAPILDI

Vali Ekrem Canalp adına hazırlanan başarı belgeleri, İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer tarafından takdim edildi. Belgelerin verilmesine gerekçe olarak, eğitim öğretim yılı süresince yürütülen hizmetlerde gösterilen performans ve kurumsal katkılar gösterildi. Törende konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, müdür yardımcıları ve şube müdürlerinin yıl boyunca görevlerini sorumluluk bilinciyle yürüttüklerini belirterek, eğitim süreçlerine sağladıkları katkılardan dolayı teşekkür etti. Program, belge takdiminin ardından sona erdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ