FATİH GÜRBÜZ, GENEL MERKEZ’DE

Kısa süre önce kurulan Tüm Enerji Sen Sendikası, faaliyetlerine hız kazandıracak bir yetkilendirmeye imza attı.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Merkezi Batman’da olan Tüm Enerji, Elektrik, Su ve Gaz İşçileri Sendikası Genel Başkanı Cengiz Sevim, başarılı bilişim projeleriyle ilgilenen Mehmet Fatih Gürbüz’ü Ar-Ge’den Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı olarak görevlendirdi. Mazbatasını Genel Başkan Sevim’den alan Gürbüz, “Son yıllarda ülkemizde büyük bir ivme kazanan enerji piyasasına, merkezimizde hazırlayacağımız projelerle, işçilerimizin ülke çapında çalışma hayatı ve hukuksal sorunlarına destek vereceğiz” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

FAHRETTİN YILDIZ’A SON RÖTUŞ

2019-11-11 19:14 - GÜNDEM

FATİH GÜRBÜZ, GENEL MERKEZ’DE

2019-11-18 16:44 - GÜNDEM

KÜLLİYE TOPLANTISI

2019-11-13 18:29 - GÜNDEM

GENÇLİK, KÖY OKULLARINI GEZİYOR

2019-11-11 19:04 - SPOR

BAŞARAN, SAKARYA’YA TRANSFER

2019-11-17 18:48 - SPOR

HAK-İŞ, GENÇLİK’TEYDİ

2019-11-11 19:10 - SPOR

PARKA, HÜSEYİN OĞUZCAN ADI VERİLDİ

2019-11-13 18:19 - GÜNDEM

KÖYLÜLERDEN VALİ’YE TEŞEKKÜR

2019-11-12 18:30 - GÜNDEM

PETROLSPOR’DA GİDİŞAT KÖTÜ!

2019-11-17 18:52 - SPOR

BATMAN MÜFTÜSÜ KONFERANS VERDİ

2019-11-13 18:07 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM

Rektör Demir’e veda ziyareti

13:54 - GÜNDEM

Barajlardan bırakılan sulara tepki

13:19 - GÜNDEM

Batman’da kamuya ISO 10002 standardı

12:17 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Kadınlar üç gündür adalet nöbetinde

15:22 - GÜNDEM

Batman’ın dağ ilçesi Sason’a uçak indi

14:52 - SASON

Batman’ın ilk anaokulu öğretmeninden acı haber

14:47 - YAŞAM

Kozluk’ta buğday tarlası yandı

14:24 - KOZLUK

Başkan Kaplan, çarşı esnafını gezdi

14:15 - GÜNDEM