GERCÜŞ'TE OTOMOBİL DEVRİLDİ

Batman'ın Gercüş İlçesi’nde otomobilin devrilmesi sonucu 2 kişi yaralandı.

GÜNDEM - 7 yıl önce

Batman’a gelmek üzere Gercüş’ün Gürbüz Köyü’nden yola çıkan Mehmet Ali Budak yönetimindeki 59 PE 436 plakalı otomobil, kontrolden çıktı. Olay yerine 112 acil servis ve İlçe Jandarma Komutanlığı Ekipleri sevk edildi. Otomobil sürücüsü Mehmet Ali Budak (19) beraberindeki Yusuf Barlak (19) hafif yaralandı. Yaralılar, Gercüş Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

SGK ÇALIŞANLARINA UZMANLIK VERİLMELİ

2019-05-16 18:44 - EĞİTİM

“KÜRTÇEYE SERBESTLİK İSTİYORUZ”

2019-05-16 01:18 - GÜNDEM

UZM. DR. FADIL EDEBALI AÇIKLADI;

2019-05-20 20:16 - EĞİTİM

GENÇLER, DART SPORUNDA

2019-05-17 20:15 - SPOR

AYDIN GÜLMEZ’DEN AÇIKLAMA

2019-05-19 18:15 - SPOR

BATMAN’I SATIYORLAR

2019-05-20 15:08 - SPOR

ATIK PET ŞİŞELER, ÇİÇEK AÇACAK

2019-05-20 14:50 - EĞİTİM

GERCÜŞ'TE OTOMOBİL DEVRİLDİ

2019-05-20 20:20 - GÜNDEM

MAHALLELER, 3 GÜNDE BİR İLAÇLANACAK

2019-05-16 01:25 - GÜNDEM

BASKİ’DEN 4,5 AYLIK BRİFİNG

2019-05-17 20:31 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Batman Trafiğinde yeni dönem:  Trafik Komuta Kontrol Merkezi açıldı

16:45 - GÜNDEM

Yılmaz Akçil’den ziyaret

01:10 - GÜNDEM

Batman’ın mahallelerinde seferberlik var

00:15 - GÜNDEM

Çevreciler parklarda yapılaşmaya tepkili

16:09 - GÜNDEM

Emek Platformu’ndan açıklama: “Gerçek failler ortaya çıkarılmalı”

15:30 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Yılmaz Akçil’den ziyaret

01:10 - GÜNDEM

Batman’ın mahallelerinde seferberlik var

00:15 - GÜNDEM

Batman’da zehir taciri tutuklandı

00:05 - ASAYİŞ

PİKTES öğretmenleriyle toplantı

00:01 - EĞİTİM

BİNA İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR

00:00 - RESMİ İLANLAR