NÖBETÇİ OTOBÜS DÖNEMİ…

Batman Belediye Eş Başkanları Dr. Mehmet Demir ve Songül Korkmaz, ihtiyaç duyulan bazı otobüs hatlarında nöbet uygulamasına geçilmesi için talimat verdi.

GÜNDEM - 7 yıl önce

 

Batman Belediyesi İşletme ve İştirakler Müdürlüğü, ihtiyaç duyulan hatlarda Eylül ayına kadar nöbetçi otobüs uygulaması başlattı. Nöbetçi otobüsler gece 02.00 saatine kadar çalışacak. Yeni uygulama ile yaz mevsimi boyunca 2 numaralı Bayındır hattında 1 araç, 5 numaralı Petrolkent hattında 1 araç, 6 numaralı Kuyubaşı TOKİ hattında 1 araç ve 9 numaralı üniversite hattında da 1 araç olmak üzere 4 otobüs gece 02.00 ’a kadar hizmet verecek. 
Haftanın Öne Çıkanları

PETROLSPOR’A AHDE VEFA PROGRAMI

2019-05-25 00:26 - SPOR

UZM. DR. FADIL EDEBALI AÇIKLADI;

2019-05-20 20:16 - EĞİTİM

MAĞARA OTEL’DE AÇILIŞ HAZIRLIĞI

2019-05-22 21:09 - HASANKEYF

BATMAN’I SATIYORLAR

2019-05-20 15:08 - SPOR

ATIK PET ŞİŞELER, ÇİÇEK AÇACAK

2019-05-20 14:50 - EĞİTİM

EN BÜYÜK HAYALLERİ GAZETEYE ÇIKMAKTI

2019-05-23 18:02 - GÜNDEM

Rektör’den ikinci açıklama;

2019-05-20 20:30 - EĞİTİM

LEZZET VE HİZMETTE MARKA: KRİSTAL PARK

2019-05-23 18:08 - GÜNDEM

HİZMET-İŞ’TEN İFTAR

2019-05-26 19:24 - GÜNDEM

DEMOKRAT PARTİ SEÇİME GİTTİ

2019-05-20 01:22 - SİYASET

İlgili Haberler

Batman Trafiğinde yeni dönem:  Trafik Komuta Kontrol Merkezi açıldı

16:45 - GÜNDEM

Yılmaz Akçil’den ziyaret

01:10 - GÜNDEM

Batman’ın mahallelerinde seferberlik var

00:15 - GÜNDEM

Çevreciler parklarda yapılaşmaya tepkili

16:09 - GÜNDEM

Emek Platformu’ndan açıklama: “Gerçek failler ortaya çıkarılmalı”

15:30 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Batman’da başarılı öğrenci ve öğretmenlere ödül…

01:45 - EĞİTİM

Yılmaz Akçil’den ziyaret

01:10 - GÜNDEM

Batman’ın mahallelerinde seferberlik var

00:15 - GÜNDEM

Batman’da zehir taciri tutuklandı

00:05 - ASAYİŞ

PİKTES öğretmenleriyle toplantı

00:01 - EĞİTİM